Sunday, April 5

Bukit Selambau - Alahai anwar tipu lagi

TERTIPU - Lebih 7,000 orang yang ingin dengar DS Anwar dedah 'sesuatu yang gempar' di Bukit Selambau malam ini nyata kena goreng.

Setelah PKR bikin heboh kononnya ada cerita besar sebagai taktik nak tarik orang datang ke ceramah tu, Anwar kata hanya nak dedah lepas pembangkang menang 3 pilihanraya kecil nanti.

Ada orang gelar anwar Raja Liwat. Kali ini Rakyat beri gelaran baru kepada dia, Raja Penipu.

Tahun 2001 - Arsenik, anwar tipu rakyat. Tahun 2008 - 16 September, anwar tipu Rakyat. Tahun - 2009 - Bukit Selambau, anwar tipu Rakyat.
Sampai bila Rakyat nak ditipu anwar? Sampai bila anwar boleh tipu Rakyat? Sampai mana anwar nak 'goreng' rakyat? Anwar memang kaki goreng !

Anwar kena tiru Tok Guru Pas yang mengamalkan sifat nabi - Siddiq, Fatonah, Tabligh, Amanah.

7 comments:

Anonymous said...

tak semua rakyat kena tipu, hanya rakyat bodoh macam orang-orang pas aje yang kena tipu.

hj jamaludin said...

Bismilah Hir Rahman Nir rahim
To
Warisan2057
Alhamdulilah semalam Saudara DSAI tidak menyaurakan berita yang di katakan "GEMPAR" di Bukit Selambau .Mungkin saudara DSAI telah di maklumkan oleh perisik Pakatan Rakyat supaya tidak mengeluarkan berita "GEMPAR pada malam tersebut kerana di kuatiri akan di tangkap oleh pihak berwajib konon mereka nak selidik atau di ambil keterangan tentang berita "GEMPAR" tersebut.Kita maksum tentang tangan ghaib PM yang baru.Kerana tempat "ISA" ada 13 kekosongan untuk di penghunikan . So lebih baik Saudara DSAI simpan dulu dan umumkan pada malam terakhir menjelang Pilihan Raya Kechil Nanti. Bagi pendapat saya lebih baik sediakan payung Pakatan Rakyat sebelum hujan lebat.

hk said...

tn hj jamaluddin

semoga kita rakyat malaysia tidak dipatuk ular dua kali, tiga kali dan empat kali.

ular-ular ini memang kuat membelit.

Anonymous said...

ada gak yang percaya dengan pedajal bangsa melayu ni, kalau dah tipu sekali, tak apa la.... ini dah beribu-ribu kali dia tipu, takkan masih percaya lagi,

puak pr ni dah kira taksub maha dewa, dah tak boleh diperbetulkan lagi... biasalah, bila tak jadi buat, akan ada seribu macam alasan.. jangan akhirnya, bila pedajal ni dah mati.. semua orang tak percaya...

kluangman said...

Siapa Tok Guru Pas yang mengamalkan sifat nabi - Siddiq, Fatonah, Tabligh, Amanah.

Masih adakah individu yang mempunyai sifat tersebut di dalam PAS ???

Bukankah mereka sudah redha dengan karpal berhubung hudud? Bukankah mereka sama sama redha kalimah Allah digunakan oleh penganut agama lain? Bukankah mereka sama sama bersubahat dengan menghampiri Peliwat, Penzina dan Penderhaka sebagai rakan. Bukankah mereka yang bersetuju penternakan babi dibuat secara besar2an? dan banyak lagi?

kluangman said...

hj jamaludin..

Anda adalah penyokong seperti yang dimaksudkan oleh Anon 2.05pm.

Anonymous said...

Kluangman...Memang macamanapun kita manusia biasa..tapi sekurang kurangnya kita cuba untuk mencontohi sifat nabi...Dalam pas Tok Guru Nik Aziz..adalah contoh pemimpin yang dipercayai...Dari segi akhlak,cara kehidupan yang sederhana, RASUAH jauh sekali...Umno...mana pemimpin yang mencontohi sifat nabi...xxxx...Rasuah bermaharajalela...skandal merata-rata...bermegah-megah dengan harta dan pangkat....Mana pemimpin Umno yang cuba untuk mencontohi sifat nabi....
Sepatutnya media memamaparkan Nik Aziz sebagai idola pemimpin sekarang...Tengok kehidupan dia....Jangan tau kutuk je.....
Sedarlah...saya pun dulu umno gak...Alhamdulillah saya dah sedar.....