Tuesday, July 21

Samseng nak ambil alih

Ambil tugas polis, gitulah gelagatnya apabila SU DAP Perak Nga Kor Meng mengumumkan seorang 'Datuk' tawar RM10ribu kepada pemberi maklumat untuk tangkap pembunuh Teoh Beng Hock.

Hal ini sangat mencurigakan kenapa pulak nak tawar RM10ribu nak cari pembunuh sedangkan siasatan belum selesai, mana pulak DAP tahu ada pembunuh. Ini sengaja nak tuduh polis tak telus.

Atau mungkin Dap yang dikaitkan dengan kumpulan kongsi gelap cuba nak terus kelabukan orang ramai dari isu rasuah dan kongsi gelap yang sedang disiasat oleh Sprm sekarang.

Atau mungkin juga DAP benar-benar terlibat maka mereka nak buat macam-macam sebab nak tutup penyelewengan mereka.

Sementara itu PM yang baru sampai dari luar negara diberi taklimat oleh KPN TS Musa mengenai kes kematian Teoh Beng Hock di Kompleks Bunga Raya KLIA.

Juga Menteri KDN, DS Hishamuddin beritahu selain 33 termasuk 25 pegawai dan anggota SPRM yang dah bagi keterangan polis, 40 orang awam akan dipanggil untuk itu membantu siasatan itu.

3 comments:

MELAYUUU kasi rosak ngri cina plakk.. said...

Pergilah Nizar dan Nuar,.kau akan brjaya juga nanti sbg PELIWAT MANGSA okla PM juga.AKU NI penyokong ko anua.tp aku da xkisah da..Dikau dah jd PELIWAT BANGSA. SETIAP BANGSA ADA HUKUMANnya .kalu BANGSA Samurai. Kena bunuh diri. Kalu bngsa Ghandi kena tembak dgn Bngsanya sndri. Ko aku tak TAHU Lg! wahai DAP, Jka lu sokong ini BETRAY man. Lu ibarat Betray bangsa lu sndri. KAMI BERHAK hidup tnpa BETRAYman itu. Org MELAYU TAK ada bikin kacau negeri CHINA.Lu bawa KONGSI GELAP sini,Kasi ROSAK ini negara !!

YANG GAMBI said...

Salam,

kawan setuju sangat deme kata DAP yang terlibat, kalau tak ngapa heboh sangat......... cakap kat Nga, buat apa tawar 10,000, 1 juta lah, ramai yang nak ke depan nanti....

kluangman said...

UMNO dan kerajaan terlalu mudah masuk perangkap propaganda pembangkang.

Sikap cemas dan panik kerajaan seolah menyokong kepercayaan bahawa SPRM dan Polis tidak mempunyai kwibawaan yang tinggi dalam menjalankan tugas dan amanah.