Friday, August 14

Pengkhianat Melayu dah Ponteng Ceramah !

Malam tadi berlangsung ceramah PKR di Kapar yang sepatutnya dihadiri oleh pengkhianat melayu Anwar Ibrahim.

Tak ramai yang hadir, lebih kurang 500 orang. Yang hadir kebanyakannya berkulit hitam. Yang sawo matang dan kulit cerah sikit-sikit sahaja.

Tahniah juga kat Zaid Ibrahim yang secara terang-terangan telah melacurkan maruah orang melayu. Orang macam Zaid memang sesuai ada kat PKR.

Perangai zaid sebiji macam Nik Aziz, dia bela orang kafir dan menghentam orang Islam. Cuma nya pelik bila yer Nik Aziz sunatkan Zaid yang memang kaki lanyak melayu dan umat Islam. Juga pelik malaun mana yang suggest nama zaid jadi menteri masa zaman pak lah. Tetapi bagi zaid, dia dah kaya raya hasil DEB Tun Razak.

Tahniah kepada pengikut dan ahli Pas kerana memboikot ceramah itu. Dr Rani pun datang kejap saja. Dengarnya boikot Pas terhadap Dap ini semakin menjadi. Banyak sepanduk kat Parlimen Kapar yang sokong MBSA dan boikot PR.

Di Parlimen Kapar, PKR telah dikuasai sepenuhnya oleh orang kulit hitam. Itu sebabnya ramai sangat mereka datang malam tadi.

Pengkhianat melayu Anwar Ibrahim pun buat taktik lama. Bila tak ramai orang datang ceramah, maka dia ponteng lah. Mana ada class kalau tak de orang dengar ceramah dia.

Dia hantar Tien Chua sebagai wakil. Tien Chua apa lagi hentam orang melayu bagai nak rak. Dia juga perli Pas kerana berfikiran sempit dalam isu arak di Shah Alam.
Dia kata, Pas patut ikut saranan Ronnie, alkohol sikit-sikit tu tak ape, itu halal.

8 comments:

panglima_sepat said...

bagus la kalau PAS mula sedar perjuangan sebenar mereka.. walau parti berbeza perjuangan mempertahan agama dan bangsa perlu seiring

Anonymous said...

salam,

tak apa lah nuar tak datang. dia nak simpan tenaga nanti nak bagi ceramah kat inmates kat sungai buloh nanti! to hindraf and dap, pls go back to your original country. see how your own people will treat you. Ada berani? - noor

anakbukitgantang said...

Di bawah Enakmen Hiburan (yg juga melibatkan penggunaan arak) yang diwartakan oleh Kerajaan Barisan Nasional Negeri Selangor pada tahun 2007, mengatakan bahawa adalah menjadi kesalahan orang Islam menjual atau meminum arak.

Malnagnya PRU12, PKR yang menang. Depa ni tak baca undang undang apatah lagi Enakmen Hiburann yang seragam bidang kuasa litupan undang undang dan penguatkuasaannya bagu seluruh negeri Selangor!

Jadi yang dok jerit hapuskan arak dalam PRU12 , sebenarnya tak faham undang undang, yang dok tampal poster hapuskan arak di Negeri Selangor tu ketinggalan keretapi.

Hassan ali pun tak boleh ambil kredit sebab yg buat Enakmen Hiburan ni Kerajaan BN!

Nik Aziz, siapa yang TOLAK ajaran Islam?

www.anakbukitgantang.blogspot.com

Bicara Sungai Pinang said...

melayu dah muak dengan kes penyelewengan dan penyundalan anu war

Anonymous said...

Semuga Allah memberi taufik dan hidayah supaya kita sedar bahawa Islam seperti di hujung tanduk. Islam di hina dan lama kelamaan Islam akan di sepak dan di terajang. Harap kita bangkit semula terlambat. Selamatkan Islam bererti selamatkan Melayu bangsa ku dan tanahair ku yang tercinta

Gedung Akal said...

Tahniah
UMNO kini lebih vokal menentang arak berbanding PAS!
Tahniah Melayu 1Malaysia.
Kah..kah..kah..kah. tahniah.
Melayu sudah tahu arak itu karut..kah..kah..kah..kah..kah
Melayu Pahang bila pula nak banteras arak dan judi kat puncak Genting? Kah..kah..kah..kah takkan hanya UMNO Selangopr saja yang tahu arak itu karut... Takkanlah sebab tauke arak kat Genting bukan dari DAP maka tak patut ditentang!
Kah..kah..kah Melayu dah tahu arak itu karut. Melayu berjiwa besar sebesar 1Malaysia!

AnTi AljUbuRi said...

Itu dah memang dasar al juburi. Bukan semua orang boleh panggil dia ceramah, hanya belacinya sahaja yang boleh membuat undangan selepas mereka buat kerja tungkus lumus untuk memastikan akan ada orang yang mahu dikencing oleh anu war al juburi.

Syarat untuk dia datang .. mesti pastikan orang yang datang dijangkakan ramai, tak kurang 5,000 orang, dia akan sampai pada waktu gilirannya untuk berceramah, dia tak mahu dengar ceramah orang tapi dia mahu semua penceramah dengar cakap dia! Lepas ceramah, mesti ada 'pertemuan' dengan golongan taukeh atau usahawan untuk bincang bincang pasal projek kalau PR menang nanti, sambil duduk makan makan. Bincang kosong tak jadilah, lepas lepas bincang, kenalah buat pelaburan..kalau tak hulur, susahlah nak dapat projek kalau PR menang nanti !!! Dia ni jenis tak makan duit yang masuk dalam karong, dia hanya mengambil pelaburan sahaja, setakat seringgit dua ni, tak mainlah!! Kalau nak projek, kena kasi dia menang, kalau nak bagi dia menang, kenalah labur besar sikit..bila PR menang dan dia jd PM nanti, bolehlah claim dan diganda gandakan ... Jangan ingat Amerika dan Yahudi sahaja melabur dengan dia..kontrektor kecik tapi jiwa besar lagi ramai yang melabur .. tak caya??? ikutlah dia selepas ceramah..dia memang suka orang ikut dia reramai

Anonymous said...

Kat pagar masjid ubudiah pun ade di gantung spandok macam di gombo ini tapi latar belang putih ,tulisan itam dan huruf nya lain ,mesej nya sama.
Tak pasti lah siape yang sponsor spandok itu.
chngkat lobak.
arjuna waspada.