Thursday, October 14

Rashid Taubat Dihadapan Ulama PAS




Sumber memberitahu terlalu banyak kisah manis Rashid dan Anwar.

Antaranya sewaktu Anwar dalam penjara Sungai Buloh lah badan anwar di uliti lah Rashid. Rashid buat kerja part time sebagai tukang urut peribadi Anwar. Urut apa ? Urut semua lah. Mungkin mula-mula dia urut Anwar, kemudian Anwar pulak urut dia.

Kemudian lepas Anwar kuar penjara, Rashid kerja pulak dirumah Anwar. Sebagai tukang gaji merangkap tukang urut peribadi Anwar. Mula-mula tu nampak OK. But lama kelamaan nampak KO pulak. Azizah sendiri cemburu hubungan Anwar dengan Rashid. Bayangkan kalau isteri kita cemburu akan hubungan kita dengan orang yang sejantina dengan kita. Mesti ada undang disebalik mee, udang besar punya.

Rashid akhirnya mendapat hidayah. Dia betul-betul taubat. Dia jumpa ramai ustaz, termasuk seorang ustaz Pas yang bergelar ulamak Pas.

Setelah lama menyepi diri, kini Rashid keluar memberanikan diri memperjuangkan kebenaran dan keadilan untuk dirinya dan sahabat-sahabatnya yang lain yang selama ini menjadi mangsa manusia durjana.

5 comments:

Anonymous said...

Bila pulak Shamsida nak buat laporan polis yang dia bersina dengan Anwar di TivoliBangsar?

changkatlobak said...

biar betul, taubat depan ustaz pas.

macam kes azizan depan ustaz taib azamudin

anti bohmau said...

salam bro unspins,

betul cangkat lobak!

ni dah jadi mcm pengakuan mangsa2 nwar depan taib azimuddin!!

walaupun ramai dah tengok video pengakuan tersebut, taib azimuddin & pemimipin2 pas sendiri tidak pernah menyebut hal tersebut dlm ceramah2 mrk sekarang. yg muda2 dlm pas tak pernah ambil tahu pengakuan tersebut. malah ada yg menganggap lakonan! tak tahulah kalau taib azimuddin seorang pelakon!

aku rasa mrk nak tunggu nwar naik jadi PM, masa tu pemimpin2 pas akan 'telanjangkan' nwar supaya mrk boleh jatuhkan nwar & gantikan presiden@murshitdol mrk sbg PM plak! kalau teori aku salah, cuba bagitau sebab lain??!!!

anti bohmau said...

salam warisan,

sorry salah bagi salam ka bro unspins plak!!! link SINI tu aku terlupa plak! sorry bro!

Anonymous said...

muka mamat ni serupa mcm yang didakwa dalam skandal eli wong adun lanjan.. sama ke?