Friday, November 5

Papa Hebat Meliwat

Papa Izzah memang hebat. Ya hebat meliwat !

Tak caye ? Boleh tanya Sukma atau Azizan atau Meor atau Saiful atau Rahimi atau Rashid atau yang terbaru Ismail. Huh, 7 orang mangsa ini memang boleh mengesahkan kehebatan papa.

Ini belum lagi wanita-wanita yang menjadi pujaan papa. Yang ini kena tanya untie samsi dan beberapa yang lain yang disebut oleh Datuk Nallakarupan.

Papa hebat kerana dia peminat dua jantina, perempuan dan lelaki. Jarang-jarang lelaki minat lelaki, tetapi papa adalah species yang jarang-jarang ni.

Mahkamah pun kata papa hebat. Lihat penghakiman Mahkamah Federal - Liwat 1. Mahkamah kata - kami ada bukti yang mengesahkan perayu (papa) ada terlibat dalam aktiviti homoseksual.

Itu sebabnya dalam muka depan sinar kelmarin bila Izzah cuba menyangah pandangan bekas Mufti Perlis Dr Asri dengan menyatakan papa masih kuat dan hebat, jawapan yang terbaik untuk Izzah adalah YA, PAPA MEMANG HEBAT, HEBAT MELIWAT !

5 comments:

cheredza said...

Anwar ni elok bersara dari politik. ada dia pun merosakkan agama, bangsa dan negara sahaje. jangan tunggu jadi macam Firaun yang dibinasakan oleh Allah SWT akibat gila kuasa tu ...huang...huang..

Allah SWT tak akan benarkan Malaysia diperintah oleh kaum Lut...rakyat malaysia masih kuat agama you know izzah...

izzzah....lebih baik kau masuk UMNO...kau tengok..abah kau demokrasi tak..? kah..kah..kah..

Anonymous said...

Papa hebat,Kalau tak hebat dia tak terkenal sebab itu dia hebat dan semua dia sebat hebat hebat,Papa kau tu dah jadi hang jebat zaman moden hebat hebat papa dah jadi musang jebat hebat hebat papa kau Izzah umur aku pun tak sehebat papa kau Izaah hebat hebat jantan betina dia sapu hebat hebat papa kau Izzah bukan nafsu kuda lagi ni bolih dikatakan nafsu gajah hebat hebat papa kau Izaah.

shonzu said...

Hari ini 'PAPA HEBAT'.... bila dah terbongkar semua penipuan ANWAR PELIWAT jadilah 'PAPA JAHAT'.

hahn said...

Kehebatan Papa yang mencapai taraf puaka dan melahirkan anak puaka.

Kalau Papa kau hebat tentu dia telah jadi PM sekarang.

Papa kau gagal. Kau pun boleh k
omen dekat surat kabar murahan jer.

Papa kau berangan konon dia nak jadi PM jadi masa dia menteri kewangan untuk membina rumah PM di Putera Jaya.

Papa bodoh kau tu dah buat bilik sebanyak anak dia yang ada.

Anonymous said...

Tuan,
Rakyat Malaysia perlu bertindak jangan sampai bala Allah turun di bumi Malaysia yang tercinta.