Friday, December 3

Terbaru - Ceramah Anti Syabas cuma 15 org hadir

Tahniah pakatan Selangor kerana anjur ceramah anti Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas). Malam ini giliran Parlimen Kapar anjur. Dibuat di Dewan Ahmad Razali, jalan kapar.

Yang datang beri ceramah termasuk Yb Zul kuala selangor, Badrul Amin, YB Manika. Audien yang datang sangat ramai, seramai bilangan jari tangan campur jari kaki.

Ya, cuma 15 orang audien yang datang. Hebat kan ! Memang pakatan hebat, tapi itu dulu. Sekarang rakyat sudah tak heran dengan mereka, sebab mereka selalu kelentong rakyat !

Kita masih ingat bagaimana ceramah SSDE di Meru dua minggu lalu, lebih kurang 600 orang hadir, ceramah SSDE di Pelabuhan Klang, 2000 orang yang hadir.

Apa sudah jadi dengan pakatan sekarang ?

11 comments:

blogenstarz said...

Yang ramainya adalah penyokong hantu,yang akan bertukar kepada penghundi hantu....
Waaaaaaaaka ka

Gerakan Timur said...

Salam,

pinjam post bro...

House PK said...

Itu tandanya Pakatan Jalang ni dah nak mampos la bro...he he he

Anonymous said...

Tak pa.........mungkin ini gambar belum start punya. Kita tunggu berapa ramai yang berarak mengiringi MB selangor ke istana negara. Tunjukkan gambar kat depan pintu pagar istana nanti.

matsamdul nick ajis said...

yg dgr ceramah tu ramai org bunian..sbb tu kita org biasa tak nampak...kena pakai spect 3D baru clear nampak tu ...

Anonymous said...

anon 10:59pm,

orang mcm ko mmg diperlukan oleh PR, sekurang-kurangnya boleh berguling-guling kat jalan raya.....

Anonymous said...

adui...ramai yg dengar ceramah anti syabas ni sampai x boleh kira sebab semua makhluk ghaib hadir sama...

aku melayu

Anonymous said...

dah kenal?

nak kenal ??

penjilat al juburi yang juga seorang aljuburi

http://jamilkucingpondan.blogspot.com

http://jamilismail.blogspot.com

Anonymous said...

Korang ni jangan buat-buat tak nampak pulak..... kalau nak tipu pun biar lah berpada ..... tengok betul-betul ... ramai tu .... paling kurang ada 12000 orang dalam gambar tu kalau kita kalikan dengan seribu .... ramai tu .... sebab tu kerusi banyak kosong ....

Anonymous said...

boh beberapa kosong jadi la beberapa ribu....yg betul nya kosong kosong kosong....

Anonymous said...

Takper-takper. kita jangan takut biar kita bayor aje 37% kenaikan supaya yang miskin jadi kaya dan yang kaya jadi miskin. Kita perah harta orang kaya untuk nikmat orang miskin. Aku suka dan orang melayu pun suka. Benda baik dikatakan untuk orang melayu juga. Hidup semua, hidup JUara Rakyat.