Monday, March 21

Anwar pornstar - PKR panggil meeting tergempar

ha ha ha dia sudah makin gelabah.

pkr malam ini memanggil mesyuarat khas majlis pimpinan tertinggi parti. mesyuarat diadakan jam 9 30 malam di Pejabat Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri di Bangunan Perangsang Shah Alam.

turut dijemput adalah beberapa orang kenalan rapat anwar dalam pas yang pro group erdogan seperti Dr Zulkifli Ahmad, Khalid Samad dan Mahfuz Omar.

mesyuarat dijangka membincangkan video seks pornstar anwar yang kini hangat di pasaran.

4 comments:

pacat said...

mungkin diorang nak bincang macam mana mau kesan semula porno star betina tu supaya leh nafikan di makamah atau TV nanti! ostaz mahfuz akan ajar wanita itu cara kasi salam, Khalid samak lak ajar cina tu macam mana nak cakap bahasa melayu..
Wan jijah akan buat muka selamba untuk jawab kat wartawan .."eeerrr..eerrr.. eerrr!!"...
hahahaha...

Anonymous said...

Kah kah kah ... tunjuk perut si Anugerah Tuhan ni boleh lakukan pulak? Nk bandingkan DNA nape tak berani nak beri?? Kalau AnWAR tu tentu bukan pornstar, pasti sekali dia adalah PELIWAT.

Kah kah kah kah kah kah kah

grupgempurkualaselangor@yahoo.com said...

hehehee.. ape yang tergempar sgt tuhh?

C L J said...

Manusia merancang dan Allah juga ada rancangan. Namun rancangan Allah itulah yang akan berlaku. Namun masihkah kita tidak mahu menerimanya. Kebesaran Allah tuuu. Sehingga dah terlondeh dah satu persatu tu. Buat lapuran polis jer laaa kalau sah ianya tidak betul.