Monday, March 21

anwar porstar - dia main dengan azizah lah ?



Aku bukannya apa, tadi aku syok gak dengar berita tersebut, namun bila difikir-fikir balik, tak baik kita menuduh Pak Syeikh , hinggakan Nik Nazmi tiba-tiba muncul menafikan video tersebut lakonan Anwar...

Bila difikir-fikir balik, muka Wan Azizah pun macam Cina gak,.... kan berdosa kita menuduh Anwar main dengan orang lain.... Kalaulah `perempuan' tu Wan Azizah, sape yang nak kita persalahkan .... siapa yang merakam, siapa yang edarkan ...


hebat sahabat dari gunung membuat andaian.

tapi ia tak ia juga, azizah pun muka macam cina gak.

tak apa, untuk kepastian, khabarnya sahabat blogger GAP akan dapat video itu, nanti kita tonton ramai-ramai lah filem terbaru XXX made in malaysia itu.

selamat menonton !

3 comments:

Sahabat-Gunung said...

Perjuangan perlu diteruskan ....

Tian Chua said...

nurul izzah macam cina jugak

Akar Umbi said...

bro,

kalau sewa bilik hotel utk show tersebut jgn lupa gua......
masukkan gua dlm guest list.... kahkahkah......