Friday, October 9

Nizar Kini : Maha Firaun Tantawi, PENIPU BESAR




Ust Nasaruddin Tantawi sebagai orang nombor wahid Dewan pemuda Pas Pusat layak di panggil sebagai future MAHA FIRAUN MALAYA. Harap serban besar atas kepala tetapi penipu besar bila berpolitik.

Ini lah dunia akhir zaman apabila jin berpakaian seperti malaikat nak tipu manusia.

Tengok gambar diatas, gambar ini dihebohkan oleh Tantawi. Dia kata pemuda ini kena tetak di Bagan Pinang. Tengok betul-betul. Kalau kena tetak tentunya ada luka seperti besarnya baju yang terhiris itu. Ada tak ??

Belum pun jadi pemimpin utama pas, Tantawi sudah jadi pembohong nombor wahid. Kalau dia dapat kuasa, tentunya satu malaya ini dia jual ! Politik oh politik, semuanya kerana kuasa, yang menghampiri neraka !

3 comments:

Anonymous said...

hehe...namo pon hamPAS sure hampeh nyo...bodo org2 PAS ni...tu pon ado yo yg pcayo t, osah lah PAS ni bodo

Small Talk said...

Wah....baju koyak kulit tak luka? Darah tu boleh mudik ke atas pula ye?

Amir said...

tahun 1999 ada mahafiraun,mahazalim dan dsb.sekarang ada mahatan...hehehehhehe