Thursday, October 8

Nizar Kini ; Pas dapat Injuksi tangguh PRK Bagan Pinang ?

SPR tolak khabar angin kononnya PRK DUN Bagan Pinang ditangguhkan kerana PAS dikatakan telah perolehi injuksi mahkamah, kata Pengerusinya TS Aziz.

Beberapa orang telah menghubungi Bilik Operasi BN bertanyakan berita yang mereka dengar yang menyebut Pas telah memperolehi Injuksi menangguhkan pilihanraya kecil itu.

Khabar angin itu disebarkan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab yang semakin terdesak menggunakan pelbagai taktik untuk mengelirukan rakyat agar tidak keluar mengundi pada hari ahad ini.

Mereka tahu mereka tidak akan menang dalam PRK ini tetapi mereka sengaja masuk untuk cari populariti dan buat kacau dalam pilihanraya ini. Kemudiannya mereka akan menyalahkan SPR dengan pelbagai tuduhan yang bukan-bukan.

2 comments:

Sukj said...

Terkini,

1. Kumpulan anti Malaysia "Bendera" telang menyerang Malaysia melalui pantai P.Dickson

2. Ramai yang cedera parah kerana telah ditetak.

3. Ikuti laporan sepenuhnya di blog bawah:

http://sukj.blogspot.com

a muslim malay said...

biasa laa.. puak2 ejen iblis DAP/PKR/PAS memang perangai macam tu.. waktu dia yakin menang.. SPR baik dan telus.. siap tolong defend SPR lagi bahawa tiada pengundi hantu di permatang pasir dan senarai pemilih SPR tepat dan mutakhir..

tapi bila dia yakin akan kalah.. SPR tu jahat.. senarai pemilih SPR tak betul..

dasar iblis bertopeng manusia.. bagi penyokong2 puak iblis ni.. aku dah tak tahu apa lagi nak cakap..

politik tu politik jugak.. tapi jangan la sampai ketahap yang menjijikan dan melampau.. kalau dah tak sudi nak jaga maruah orang melayu pun sebab tekanan DAP.. sekurang2nya jaga la maruah diri sendiri..

bila dah terlambat nanti dan bangsa asing dah memerintah negara baru nak sedar kot.. itu jam.. padan muka kita semua..