Thursday, May 13

Konspirasi Lapuk

Saiful kecewa masalah peribadinya dengan Anwar tidak diendahkan oleh polis dan kerajaan. Saiful menganggap oleh kerana dia sekadar orang biasa, bukannya Datuk, Tan Sri atau YB maka tiada orang yang mahu melayan masalah nya itu kerana dia berhadapan dengan seorang orang besar, bangsawan, berpengaruh dan bekas timbalan perdana menteri.

Perkara ini didedahkan oleh YB Senator Ezam Md Nor ketika ditanya oleh wartawan di perkarangan mahkamah tinggi Kuala Lumpur. Ezam di panggil oleh mahkamah dalam kes Anwar Ibrahim hari ini untuk di cam setelah nama nya di sebut oleh Karpal Singh semalam.

Ezam tidak menafikan dia pernah ditemui sekali oleh Saiful. Itu lah pertemuan pertama dan terakhir Ezam dengan Saiful. Dalam pertemuan tersebut Saiful mengadu dia di liwat oleh Anwar. Dia bertemu Ezam kerana Ezam orang yang dia hormat, Ezam bekas setiausaha politik Anwar, Ezam berani balun Anwar kaw-kaw dalam ceramah dan pentas media.

Ezam terkejut dengan aduan Saiful itu tapi sangat berhati-hati kerana takut itu satu perangkap atau setidak-tidaknya nanti kehadirannya dalam isu sensitif itu nanti boleh disalah tafsirkan oleh sesetengah pihak. Ezam menasihatkan Saiful menemui ulama untuk cuba menyelesaikan kes itu secara hikmah kerana ianya melibatkan maruah dirinya dan keluarganya. Saiful sempat beritahu yang di badannya ada "barang". Dia sudah tak tahan.

Salahkah Saiful mengadu nasib dengan Ezam ? Saiful sudah menanggung azab dengan kerakusan Liwat yang dilakukan oleh Anwar, bossnya. Ezam ada banyak pengalaman berhadapan dengan Anwar sebagai penyokong kuat dan seteru politk. Minta nasihat Ezam, tidak akan merugikan Saiful, kerana Ezam adalah seorang Ikon yang berani yang ingin dicontohi oleh anak muda seperti Saiful.

Ia terlalu jauh ibarat bumi dengan langit untuk dikaitkan dengan teori konspirasi yang cuba di reka oleh Karpal di mahkamah. Pengarah teori konspirasi ini adalah Anwar, peliwat tegar.

Hanya mereka yang bodoh, dungu dan ada kepentingan peribadi sahaja yang akan terbeli dengan idea konspirasi lapuk Anwar. Insaf lah Anwar. " Enough is enough Anwar ". Isu nya adalah samada kamu meliwat Saiful atau tidak. Orang lain tak terlibat. Kamu sendiri yang merasa "nikmat sedapnya", kini kamu nak palitkan pulak dengan orang lain.

Konspirasi lapuk menegakkan benang yang basah, itu lah yang cuba dibina oleh Anwar dan kuncu-kuncu nya. Dia cuba melarikan kebenaran dari rakyat.

3 comments:

life is not a fairy tale dude said...

Setakat kata orang konspirasi sesiapa pun boleh cakap.

Ada bukti?

why feel the heat it you are not the culprit?

Anonymous said...

BETUL KATA EZAM ...SOALNYA KAU LIWAT ATAU TAK ITU SAJA...YG LAIN TAK PENTING ..SOAL MANDI JUNUB , KONSPIRASI LAH ..KALAU TAK LIWAT KENAPA ADA AIR MANI DLM DUBUR SIMANGSA.DIA KATA KAU PUNYA .KALAU BUKAN KAU PUNYA SIAPA PUNYA ..JAWAP TU SAJA ..KALAU BUKAN KAU PUNYA BGMANA ADA KAT SITU ...SOAL LAIN TAK PERLU ..TEORI KONSPIRASI BOLE PAKAI MASA KES DULU LAH SEBAB ORG TAK CAYA SAMA MAHATHIR...

Anonymous said...

hei, ko org, tak da ke nak tanya kat bini nuar tu pasal apa laki dia suka bontot.? asik2 konspirasi.....! tanyalah kak jijah tu kot kot dia memang tau benor2. mungjin pada dia tu perkara BIASA... HEHEHEHEHEHEHE.