Sunday, February 27

Calon Pas merlimau duduk Kuarters Kerajaan ?

dengan khabarnya calon Pas Merlimau tinggal di kuarters guru yang berhampiran. 

isterinya bertugas sebagai seorang guru macam calon pas di Tenang. 

alah baik nya kerajaan umno ni, orang yang menentang dia terang-terangan pun dia benarkan duduk di kuarters itu.

yang muka tidak malu adalah calon pas tu. pagi-petang siang-malam dia kutuk kerajaan umno, tapi dia masih duduk di rumah yang kerajaan umno bagi free. 

tak malu punya olang !



5 comments:

Mesin Taip Buruk said...

Tok Guru kata amik pemberian UMNO tak haram, yang haram kalau kita pangkah Pas. hehe

Anonymous said...

Dia orang ni sejak azali jadi belukang makan taik. Bising nak mampus burukkan kerajaan tapi yang diburukkan tulah yang dilahap anak beranak sampai ke dubur.. eh! silap plak, i'm sori.. sampai ke kubur.

MELAYU KULAI said...

Biasa la bro. Golongan muka tebal tak tau malu memang macam tu. Semua yang boleh dirembat, rembat cukup-cukup.
Ini memang gaya anjing, gigit tangan orang yang dah menolongnya.
Anjing! anjing!

Anonymous said...

orang pas mana ada malu.

Anonymous said...

Hehehe..cuba hangpa tengok muka dia...ada muka rasa malu ka? muka jenih muka sekupang...

Tu silap2 tadah tempurung lagi mintak sedekah kat orang...hahahaha