Wednesday, August 5

Ustaz Ronnie Kekal

MB Selangor Khalid Ibrahim menolak gesaan PAS supaya portfolio Ronnie Liu ditukar. Malahan Khalid Ibrahim terus mempertahankan kepala gangster selangor itu dalam mesyuarat Exco selangor yang berlangsung hari ini.

Khalid malah memuji Ronnie sebagai seorang Exco yang kuat bekerja. Dia juga menyatakan kerja keras Exco itu wajar dicontohi oleh Exco yang lain.

Soal cerita Ronnie bertelagah dengan kakitangan kerajaan, kata khalid itu cuma persepsi awam, tiada bukti perkara itu berlaku dan Ronnie juga telah menafikannya.

Menurut sumber, mesyuarat Exco hari ini juga agak panas apabila ada Exco yang menghentak meja kerana tak puas hati dengan keputusan khalid.

PAS pula terus menerus berlakon dan nampak macam dah kerat rotan dengan Ronnie. Nampak je macam real, tapi semua orang tahu ini LAKUNAN belaka.

Ada yang menyatakan tak mungkin Hassan Ali sanggup meletakkan jawatan sebagai Exco kerana ini semua perut lebih penting dari pegangan agama dan idealisme. Gaji dan elaun Exco hampir 20 ribu. Semua Exco berlakun demi perut masing-masing.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments:

Anonymous said...

ya, ini semua lakonan ahli politik tak de telur cam Dato Hassan Ali termasuklah rakannya Iskandar dan Halimah Ali si mulut laser tu. Mengata dan menempelak orang sajalah yang boleh mereka buat

eXception said...

Izinkan aku copy artikel ini, boleh?
He he he he...


eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Jeffry said...

SLM BRO..MASING2 NK JAGA TEMBOLOK MASING2 BROO HUHUHU!..HALAL HARAM TOLAK TEPI..JANJI MASYUKKKKK!!!

hk said...

Bro Excep,

teruskan beb.

hk said...

bro Jeff,

ini namanya pas untuk semua, solat jangan tinggal tapi dosa buat juga !

YANG GAMBI said...

Salam,

Ustad Ronnie kat dah buat fatwa, minum beer halal bagi umat Islam kerana kandungan alkohol kurang. Jadi dua ekor Melayu ni pun cuba-cuba lah togok, bila kepala dah pening mana berani nak bantah ustad ronnie lagi.......