Wednesday, March 17

Rampasan Kuasa 16 Sept.

Sidang Dewan Rakyat petang ini kecoh dan 'perang besar' apabila MP Bebas Bayan Baru DS Zahrain Hashim membuka semua pekong PKR utk jayakan gerakan 16 Sept.

DS Zahrain antara lain dakwa dan mendedahkan mereka diberitahu YDP Agong dah setuju DS Anwar menjadi PM dan angkatan tentera sokong mereka dalam gerakan 16 Sept. Gerakan anwar ibrahim tahun 2008 itu menjangkakan lebih dari 30 MP BN akan lompat menyokong beliau, walaubagaimana pun ia gagal apabila muslihat ketua penasihat Pkr itu diketahui umum.

Beliau juga mendakwa ramai MP BN telah dijanjikan dengan jutaan ringgit wang pampasan disamping diberikan jawatan dalam kabinet yang akan dibentuk.

Kejutan DS Zahrain itu membuatkan Dewan riuh rendah seperti pasar dengan ejekan MP antara satu sama lain.

Sidang Dewan Rakyat jadi lagi gamat bila DS Anwar cabut keluar dari dewan ketika DS Zahrain sedang buat pendedahan. MP BN jerit ' jangan keluar2". Anwar dengan senyum sinisnya terus cabut lari.

Kali ini anwar tidak berkokok lagi menyalahgunakan Dewan untuk kepentingan diri sendiri. Dia sangat malu besar dengan 'peluru' pertama yang hujankan oleh Zahrain sebagai MP bebas.

9 comments:

Anonymous said...

anwar keluar lari dari dewan pergi menyorok kat kedutaan mane pulak??????.....ummi merdeka said

Anselmo said...

Bro, Anwar ni sama seperti pendita Yahudi,Nasrani dan Majusi, spt yg diajarkan oleh tuan-tuan guru. Bercakap bohong, menipu dan menyembah kuasa. Hairannya, org yg bercakap ini adalah Nik Aziz, Hj Hadi dan Allayarham Ibrahim Libya tetapi hari ini mereka pulak menyembah kuasa dan bersikap serta sifat seperti pendita yahudi, nasrani dan majusi. Utk kesahihan sila dengar tape-tape ceremah meraka diawal 80-an.

Anonymous said...

hahaha...lagi cute n comel klau ada video nya..bleh aku gelak lagi kuat!

Anonymous said...

Bila tengok berita tadi Anwar di lobi parlimen muka dia dah tak ada darah,pucat lesu macam mayat. Muka dia tak ada aura penipu yang ada aura pengecut.Nurul Izzah pulak tunduk je macam malu malu kucing je. Pasal lakunan dan tipu muslihat dah tak menjadi.

Ipin said...

Bila tengok TV3 sebentar tadi nampak muka anuar berkerut menahan marah Hahahaha Peliwat Negara dah takut

Ipin said...

Anuar dah lari..........dengan penyokong peliwat

Anonymous said...

Huh! besarnya kemaluan Anwar dengan pendedahan Zahrain. Dah tak dapat nak sorok lagi...

Ice.

YANG GAMBI said...

Salam bro, yang paling si Nuar ni tak boleh tahan bila Yb Zahrain menyebut perkataan 'membontot'....kah...kah...kah...

10 BUDAK HITAM said...

3 words for ya ..
Anwar sudah kantoi!