Monday, September 20

Huh ramainya

Lautan manusia malam ini melimpahi Majlis Hari Raya Perdana Menteri Bersama Rakyat Selangor di Shah Alam. Lebih kurang 20 ribu orang rakyat pelbagai lapisan kaum hadir. Jalan jam teruk di seksyen 18, 19 dan 20.

Perdana Menteri dan Isteri meluangkan masa selama 3 jam untuk bersama rakyat. TQ PM.

Macam-macam boleh kita tafsirkan dari kehadiran rakyat yang begitu ramai ini. Ufuk kelihatan semakin jelas bercahaya di Selangor sekarang untuk Umno dan BN.

6 comments:

Apai Ngelai said...

yea.... inilah gambar yang boleh buat pemimpin PKR kebingungan... Tahniah UMNO..

Anonymous said...

nyesal tak pg,ingat PM kat singapore lagi malan tadi..

C L J said...

Teruskan gerakan rampas balik Selangor. Kejayaan sedang jelas kelihatan.

Anonymous said...

Melayu dah mula sedar siapa pembela dan pengkhianat bangsa. Orang orang yang menentang kebangkitan Melayu seperti Nazri,Khairi dan Adnan Mansor perlu diketepikan dari arena politik UMNO demi menjaga keutuhan Islam, maruah dan ukhwah dikalangan orang Melayu dijaga hingga hari kiamat.Walau sesiapun pun yang menentang kebangkitan serta perpaduan ummah Melayu perlu dihapuskan.........

Anonymous said...

najib datang ke...kalau najib buat kat umah nik aziz sekalipun, ramai ni la jugak dtg..tu bermaksud nik aziz akan kalah ke?..

haha..xhran la bro..mkn punya pasal...

duit rakyat, aku kalau buat dkt tempat aku aku datang....ha ha ha

Anonymous said...

gigilll bdak2 pas tgk nihh.....

ayut