Monday, November 15

JOLI SAKAN kat Selangor

JOLI sakan gamaknya.

Mula-mula angkanya RM300,000 kemudian timbul RM800,000.

Terbaru sumber dalaman beritahu network blogger semuanya Yayasan Selangor belanja RM1juta untuk sambut harijadinya yang ke 40.

Huh hebat memFARAIDkan harta rakyat ikut cara lanun. Untung lah kroni.

Namanya masih kroni walaupun pemain nya bertukar. Dulu dan sekarang sama saje. Begitu lah politik Selangor tempat ekonomi mengelegak di Malaya ini.

Semenjak dua menjak ada penasihat ekonomi kerajaan negeri ni, lagi deras harta rakyat ditukar hak menjadi milik kroni.

Sekurang-kurangnya yang dulu segan dengan Tuanku Sultan, tapi yang sekarang ini buat kerja menyamun depan mata Sultan. Mereka tak malu dan tak segan bila sudah bergaul rapat cium molot dengan agen anasir subversif komunis.

4 comments:

Anonymous said...

Kalau diikutkan yg dulu2 tu tk de lah terok sgt, masih bawak untung. La nie sampai nak rebah dah. Kot2 dah rebah esok2 jgn ler sampai terlungkup, sudah.

Anonymous said...

depa dah tau esok nak tergolek. hari ni depa pulun la habis2........

Anonymous said...

Lirik Lagu Mabuk - Spider

Sepuluh sembilan
Katamu satu pun tak boleh pakai
Sepuluh sembilan
Janjimu satu pun tak boleh pegang

Dunia dan apa isinya
Hanya kau punya
Segala-gala kau dah ada
Tak cukup kau masih minta tambah

Mabuk bukan mabuk
Mabuk nama mabuk cinta mabuk kuasa

Sepuluh sembilan
Bertemu tak satu bukan khayal
Sepuluh dan sembilan
Putihmu tak satu bukan sihir

Rembulan dan sinar cahaya
Pada yang kau puja
Hanyalah serpihan
Bongkah melayang di angkasa

Rembulan dan sinar cahaya
Hanyalah serpihan
Bongkah melayang di angkasa

http://www.youtube.com/watch?v=rRX9OKmyrE8&feature=related

lebih kurang cam nie laa depa nie

hahn said...

SUK tu sampai comot luar dalam tak lak peduli.

Menate yang nak jatuhkan Raja Raja Melayu memanglah tak hormat sultan.

Provoke Sultan dalam sedap. Sambil provoke sambil buat duit.